جشن عید غدیر مجازی برگزار می شود 

جشن عید غدیر مجازی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال جشن عید غدیر متفاوت تر از سال های گذشته و به صورت مجازی برگزار می شود.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال جشن عید غدیر متفاوت تر از سال های گذشته و به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: این جشن با همکاری و مشارکت هیئت امنای مسجد و کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: قصد داریم با دعوت از کارشناس دین در این جشن، به تبیین جایگاه ولایت و امامت و اهمیت غدیر بپردازیم تا قشر نوجوان و جوان ما نسبت به این مسائل آگاهی بیشتری پیدا کنند.

بهرامی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن اجرای تواشیح توسط بچه مسجدی های گروه تواشیح کانون امام علی علیه السلام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بیان کرد: قصد داریم در روز عید غدیر تعداد یکهزار عدد ماسک تهیه کرده و در بین اهالی محله مسجد توزیع کنیم و در همین راستا تاکنون ۴۵۰ عدد ماسک تهیه شده و مابقی نیز توسط بانوان مسجدی عضو کانون در منازل در حال تولید است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها برگزاری جام ورزشی ویژه گروه های سنی نوجوانان و بزرگسالان در رشته های دو، تنیس روی میز و فوتسال است که امیدواریم با توجه به شیوع کرونا برگزاری این مسابقات امکان پذیر باشد.

بهرامی با بیان این مطلب که یکی از برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت تولید محتوا در فضای مجازی است، اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه امامت و ولایت، تولید عکس نوشته هایی حاوی آیاتی از قرآن کریم که دلالت بر ولایت امام علی علیه السلام دارد، می باشد تا در فضای مجازی منتشر کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام عنوان کرد: روزانه حکمت هایی از غدیر در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود تا اعضا با فلسفه غدیر بیشتر آشنا شوند.

وی ابراز کرد: با توجه به اهمیت احیای غدیر، هدف از اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با دهه امامت و ولایت، تبلیغ غدیر است.

بهرامی بیان کرد: همچنین در آستانه دهه ولایت و امامت با همکاری اعضای کانون مسجد و محله آذین بندی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در خاتمه یادآور شد: روز گذشته هم زمان با عید قربان نیز با مشارکت مرکز نیکوکاری، کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ذبح قربانی انجام شده و گوشت های قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/ 586